onsdag 9 mars 2011

Nya servetterna har kommit


Äntligen har de kommit, servetterna från Sagen Vintage Design jag handlade på Formex!
Jag har haft 5 kunder som väntat och väntat o väntat!


En av dessa hittade min lilla webshop från Kazakhstan! Jag har nu fixat en påse åt henne med ett antal paket. Visade sig inte vara helt lätt att föra över pengar därifrån.....
Paypal kände hon inte till, men borde funkat. En vanlig banköverföring skulle kosta henne 80$ extra?! Att föra över pengar via nätet gick inte i det landet!
Det fick bli Western Union, nåt som jag inte förr anlitat. Skumt känns det i alla fall att gå till
Pressbyrån eller 7eleven och hämta ut pengarna. Men det kommer säkert att funka!


Nästa stora beställning är packad för att skickas till Ukraina!
Hon hittade mig via Google!
Båda dessa damer är förvånandsvärt bra på engelska!


Ett endaste servettpaket ska idag postas till Frankrike!
Gubben skojar och kallar mig internationell storhandlare!
Jodå, EN svensk kund ska också få sina paket idag!

Visst är motiven superfina?? Har tagit hem alla motiv i stort sett, varav en hel del nya för nu.
Nyfiken? Kolla gärna in på http://www.barbrok.se/!
Ha en superbra vår?dag!
Barbro

11 kommentarer:

  1. Vilka underbara servetter. Nåt att tänka på när nya frukostverandan blir klar framåt våren... just nu kurar vi framför braskaminen och ser snöflingorna dala ner....igen...
    tack för dina rara ord om hästägandet. Det är en märklig känsla nu. Känns som om man glömt nåt hela tiden...
    Härligt att du får sålt "wordwide"
    kram elsamarianne
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Hoppsan worldwide ska det vara ;-)))

    SvaraRadera
  3. Underbara servetter, men nästan alldeles för fina för att torka sig om munnen med=) Tänk vilka söta motiv det finns.

    Önskar dig en fin fortsättning på dagen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Kul att de har hittat din sida så långt bort! Servetterna är verkligen fina.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  5. Welcome as a new follower on my blog ... so nice to discover yours! Nice evening, @nne

    SvaraRadera
  6. Oj, så kul med utrikeskunder, stort Grattis!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fina servetter, dom kan man ju inte använda ;)! Så kul med utländska kunder det måste vara! Kram Iréne

    SvaraRadera
  8. Super söta servetter!!! Du har mycket fint i din "affär".

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Åh...underbara...måste ta mig tid att kika här lite längre....men det blir inte idag;)
    Kram//

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du har kunder från så många länder. Ja där ser man vad internet gör! Jättefina servetter. blir riktigt sugen.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Ja uj vilka fina sagenservetter, vill ha alla.
    Men jag har hela mitt scrapparrum bombat med saker, så jag tror inte jag kan klämma in ett enda servettpaket till.
    Internet är väl fantastiskt, skickade påskägg till Norge igår.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera