tisdag 18 oktober 2011

Åååå vad jag längtar till sommaren!!!

Hej vänner!
Jag har varit bortrest, 4 dar i Berlin och firat kärestans jämna födelsedag.
Har därför missat alla era inlägg den senaste tiden och får hoppas det blir tid att ta igen det. Det är ju så inspirerande att läsa alla bloggar.
Frida gardin i vitt
 Tänkte göra ett inlägg om resan men bilderna går inte att få över från iPhone till datorn så det får bli senare. Letade då bland mina bilder vad jag skulle sätta in i stället och det var massor av härliga sommarbilder jag ramlade på. Suck vilken skillnad mot idag. Suck vad långt kvar till nästa härliga sommar.......
Juliana i lavendelfärg
 Bestämde mig i stället för att visa de nya gardiner jag fått in i butiken http://www.barbrok.se/. De kommer från Lene Bjerre och är huuur fina som helst. Inte speciellt billiga, därför tog jag bara hem 3 olika för att testa lite. Svårt att visa på bild riktigt hur fina de är, ser man dem i butik blir man lyrisk.

Petrea i grått
Tunn lite skrynklig spets med broderat mönster. HELT LJUVLIGA!!!
Två av dem knyts med sammetsband och avslutas med sammetsband. Alltså väldigt välarbetade!

Påminner om min utlottning (bara ett par dar kvar), samtidigt som jag vill hälsa alla nya läsare hjärtligt välkomna!

Kramar
Barbro

12 kommentarer:

  1. Välkommen hem igen Barbro! Långt till sommaren du, vi får njuta av hösten istället. Fast idag har det inte vart så mycket njutning, blåst och regn...
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Trevligt med en resa så här på höstkanten :)
    Jättefina gardiner ser helt ljuvliga ut.
    Ha en skön kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Idag är vi en dag närmare ljuset och våren (men det är mörkt, regnigt och blåsigt som attan idag)!
    Kul att du vill vara med i min utlottning!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Godmorgon goa Barbro!
    Får hälsa dig välkommen hem. Hoppas ni haft bättre väder än detta grårusk på er resa.
    Ser ut att vara fina gardiner du har där. Jag har letat efter gråa gardiner nu till hösten så nu ska jag klicka mig in och titta hur pass dyra dina är, behöver ju fyra längder och har inte allt för tjock plånbok ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem får jag väl säja då och så kul att du kikade in på min blogg.
    Ingen fara det där med att städa klädkammaren. Du behöver bara styla ett hörn om du vill vara med. Det handlar ju ändå om att luras på korten ;)
    Bara att hänga på.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  6. Vad det lät härligt med en resa nu. Hoppas verkligen ni hade bättre väder än vi har här nu. REgnet det bara öser ner... och man blir våt överallt, haha. Blåser gör det också så nu är hösten här på allvar.
    SÅ vackra gardiner! Otroligt fina.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Så härlig resa ni gjort!
    Snygga gardiner!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Lene Bjerretyget är så snyggt. Kan man anmäla sig här till din tävling? Jag länkar numeddetsamma.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  9. Välkommen hem, vännen! Lite långt att vänta på sommaren...men den som väntar på något gott väntar ju inte för länge ;)! Fina gardiner! Kram Iréne

    SvaraRadera
  10. Välkommen hem! Vad roligt med en resa till Berlin. Där har jag aldrig varit. Det ska bli kul att se dina bilder därifrån :)

    Ja sommaren känna avlägsen, men vips! Så är det vår igen :)
    Snygga gardiner!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vill titta in och säga ha det gott, sköt om dig, nu bär det av till Grand Canaria på semester för mig och min man.
    Hörs snart igen!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  12. Ljuvliga tyger!
    Och jag väntar med spänning på rapport från Berlin, alltid roligt med resereportage.
    Agneta kram

    SvaraRadera