onsdag 7 mars 2012

Påsk i butiken!?

Lite mer vårfint som kommit in till butiken.
Detta rostiga ägg är handgjort från Two Faces.
Så finurligt att det går att skruva isär, sätta i oasis,
fylla med vatten och skruva ihop.
Sen är det bara att disikera bästaste rosbuketten
och sticka ner i den 1,5 cm breda springan i mitten!
Kändes lite surt att klippa av den nya buketten,
men det är väl smällar man får ta då varor ska fotas......
Du hittar dem HÄR!


För övrigt är jag lite avundsjuk på er som bloggar om vårtecken,
snöfritt etc!
Så här ser det ut hemma hos mig.
-11 härom natten.


Men nu kan det väl inte vara länge innan den försvinner även hos mig.
Får väl annars trösta mig med att se fram emot stundande Kanarieresa!

Må gott!
Barbro

6 kommentarer:

  1. vad härligt att få komma iväg på en resa till värmen...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha en resa att se fram emot. Jag bokade in en resa till spanien i maj så sent som idag.
    Riktigt häftigt ägg.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Åhhh så mysigt med en resA!!!
    Fint ägg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Ha ha...så där ser det ut hos mig oxå. Massor av snö. Vi brukar ha snö kvar när andra har klipp gräset redan. Nej...nu tog jag väl i lte kanske :0)
    Du hade fattat alldeles rätt om det där med soffan. Dynan som låg på divandelen, gick ju liksom ända fram till ryggstödet. Den delade jag på mitten. Så, händig tror jag nog inte att jag är..Men ibland får jag mina ryck.
    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Ha! Du skulle se hur det ser ut här idag, här vaknar man till tjockt lager med snö vi som hade snöfritt och en blåsippa på gång. Så kan det gå. Men det är nog övergående.
    Kramar

    Vilket jättefint ägg!

    SvaraRadera
  6. Vackert ägg du visar.
    Vi har massor med snö så inget annat vårtecken än solen kan visas härifrån. Så skönt att ha en resa att se framemot!
    Ha en fin fredag. Kram Kicki

    SvaraRadera