tisdag 8 november 2011

Det luktar indiskt!

Jag har ju aldrig varit i Indien, så jag vet ju inte riktigt hur det luktar där. Men jag inbillar mig att det luktar som i min hall just nu.
Luktar väääldigt shopping-gott.
D.v.s. det luktar som i affärer där de säljer indisk heminredning.
Har idag fått hem varor från Chic Antique,
en pall som var tre och en halv meter hög!
Vet inte ens (men misstänker starkt) om varorna är tillverkade i Indien.
Bl.a fick jag hem denna fina lanterna med massvis av små rosor.
Du hittar den i butiken här.

Den här Madonnan var också med.
Roligt när varor man beställt på Formex kommer, eftersom man i stort sett hunnit glömma bort hur de såg ut!
Som ni förstår fyllde inte detta upp 3,5 m pall. Nä en massa saker som passar väääldigt bra hos mig. Börjar visserligen bli lite fullt.......

/Barbro

5 kommentarer:

  1. Va kul med så mycket nytt. Jag ska ta en titt i butiken. Så måste jag bara säga....Din header är som ett skyltfönster på första advent. Man blir glad av den jag :-)
    Ha det så gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Kul att få hem det man beställt, så fin Madonnan va! Ska ta en titt i butiken! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Så fin madonnan är och ljuslyktan!
    Roligt med nya saker runt omkring sig.
    Kram Anneli!

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra saker. Chic Antique har så mycket fint i sin monter. Hittade världens finaste byrå där men var tvungen att köpa tre :O)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. En blandning av rökelse och kartong, alltså :-)
    Så fina varor, tänk, det är som julafton i förväg att öppna ett sånt berg med skatter.
    Hoppas du får en bra helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera