lördag 4 december 2010

Vinnare utsedda!


Då är det dags att presentera pristagarna i min första utlottning!
1:a pris gratulerar jag Regina med trevliga bloggen Vitt hus med svarta knutar till!
Du får välja om du föredrar de två julhanddukarna eller den rostiga rosen som pris.
Handdukarna går att få i annan färg, annan färg på texten eller annan text: Händer-Gäster-Kök
Föredrar vinnaren av handdukarna frotté går även det att fixa.


2:a pris går till Åsa med bloggen Bakom berget, vad du får i pris återstår att se!!


Superkul att så många ville deltaga i min tävlig trots att jag inte bloggat mer än en månad och kanske inte var så lätt att hitta till! Tusen tack för intresset.
Skicka mig era adresser (broderamera@barbrok.com) så kommer vinsterna!
113 lotter samlade jag ihop och den som drog vinsterna var mitt barnbarn Edvin, 3,5. Tyvärr hade jag inte kameran med för att föreviga. Vet inte om han riktigt fattade varför han skulle välja två bland alla dessa papperslappar!??

Tack till alla som droppar in som nya följare, hoppas att jag inom kort kommer att få mer tid över till tätare inlägg. Väntar ett besked nästa vecka som är ganska viktigt för min framtid, mer om det om saken går i lås, håll tummarna, trots att ni inte vet varför.....men kommer att få massor av tid över till sånt jag tycker om att göra.
Är nån som inte vann, sugen på handdukarna, säljer jag dem på min hemsida. Mina handdukar finns också till försäljning hos Siwan men butiken Sköna Tyger i Hässelby utanför Stockholm.


Tomtefar!

Trevlig andra advent!!
/Barbro

18 kommentarer:

  1. Grattis till dina vinnare! Å tomtefar är ju läcker!!! Håller tummarna för dig, vad det nu än är! Ha en skön helg! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

    Kram susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna, och tack för att du anordnade tävlingen.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna...
    kommer snart åter...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnarna!
    Och tack för din påhälsning!
    Fönsterskydden kommer ifrån samma ställe som ljusstaken!
    Tror att leverantören heter Jeanned Arc Living.
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna!
    Barbro, jag önskar dig lycka till så du får tid till det du vill!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Åååå vad jag är glad! Jippi vilken lycka att du drog just mitt namn! Mailar dig!

    Önskar dig en underbar fortsättning på helgen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Såg att det var Edvin som drog min lott! Hälsa så gott till honom!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Men så härligt att Regina och Åsa vann... två fina tjejer...Grattis.

    SvaraRadera
  11. Blev alldeles till mig av din sexiga tomtefar...ler. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack goa Barbro för ett väl genomfört lotteri! Vad spännande det låter med framtiden, väntar spänt på att höra om det! Nej du måste göra dig besviken, mina lingongirlanger är oäkta och färdigköpta. Ha nu en skön andra advents söndag!
    Kramar från Pia

    SvaraRadera
  12. Grattis till dom lyckliga vinnarna och tack för din tävling.
    Visst kommer jag hålla tummarna åt dig så du får mera tid över att visa oss dina fina bilder.
    Ha en fortsatt skön andra advent, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  13. Jipppiii! Vann jag.....Å jag som sa igår, att jag aldrig vinner nåt i nån tävling...Hi hi...
    Jag mailar dig. Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnarna o tack för en fin tävling!!

    Jag håller tummarna för dig!

    Kram! Iréne

    SvaraRadera
  15. Grattis till Regina och Åsa! kanonfin tävling, det tackar vi för.

    Ha det gott.

    Kram britt

    SvaraRadera
  16. Grattis till vinnarna...och vilken fin blogg du har! Jag lägger mig gärna som följare:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinnarna, så fina saker du lottat ut!
    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  18. Hej Barbro! På din fråga om amaryllisarna. Så fyller man stjälken med vatten precis som en vas, så står de sig ca 10 dagar. Ha en riktigt mysig fredag.
    Kram Pia

    SvaraRadera