onsdag 29 januari 2014

Long time no seen.........

Hej alla bloggvänner!
Finns ni kvar därute??? Ser till min glädje att, trots att jag lidit av kronisk bloggtorka i
1,5 år, har jag kvar de flesta av er tidigare följare.
Gör mig sååå glad.
Kommer nästan inte ihåg hur man gjorde ett inlägg.
Hm, få se om jag får till det, nu har jag ju åtminstone klarat av inloggningen.
Se där nu lyckades jag ladda upp bilder också.
Yipppe
Webbutiken finns kvar om nån av minns att jag hade en sån.
Fast ni kanske inte minns mig överhuvudtaget?!

Visar en kavalkad av nya varor som nu lagts upp hos

Många bilder av varor finns på Instagram dit jag nu hittat @barbroklevby

Ska bli spännande att återknyta kontakten med er!
Kram Barbro


7 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka! Välkommen! Inte har vi glömt dig. Jag trodde att sniglarna hade tagit över ;). Ibland behöver man vara ifrån för att sakna.


    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Se där ja! Det gick ju alldeles utmärkt, det här! Välkommen tillbaks!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. jo och så var det det där med utseende. 40 kg och arton månaders träning senare...hihi
    kram igen

    SvaraRadera
  4. Men heeej! Så roligt att se dig här igen.
    Du finns väl kvar där på andra sidan stan antar jag.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera

  5. Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la limpieza ecológica y un viaje por la Primavera en Holanda.
    Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?

    My website has a lot of exclusive content I've either written myself or outsourced
    but it looks like a loot of it is popping
    it up all over the internet without my agreement.
    Do you know any techniques to help reduce content from being ripped off?
    I'd truly appreciate it.

    Feel free to surf to my page real racing 3 hack ifunbox

    SvaraRadera
  7. I think that is an interesting point, it made me think a bit. Thanks for sparking my thinking cap. Sometimes I get so much in a rut that I just feel like a record.
    This is really some awesome advice. Keep it up, my colleagues would love this.
    This really is such a wonderful resource that youre offering and you give it away for free. I take pleasure in seeing sites that realize the worth of delivering a love-binding-spell-caster

    SvaraRadera