fredag 9 mars 2012

Funnit Finfina Fällar i Fårskinn

God fredag mina vänner!!
Ett snabbt inlägg innan Hem- och trädgårdsmässan
som ska avnjutas under dagen!
Kanske stöter på nån bloggvän??
Men hur känna igen?

Har tagit hem lite olika skinnfällar till webshopen.
Såå härliga och vackra.
Gäller bara att försöka hålla tassarna från dem själv.....

Ekologiskt "odlade" höll jag på att säga.....

Underbart vackra, långhåriga och korthåriga.

Även ett renskinn fick följa med hem.
Du finner dem HÄR, välkommen att kika in!

Ha en trevlig helg!
Barbro

15 kommentarer:

  1. visst är det vackert med fällar...ser så inbjudande ut....kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Du får säkert trevligt på mässan, det går ju att sålla bland allt det gula :)

    Du, jag blev ju lite intresserad av din Baliexpertis, ja ubud ska vi bo i 4 dagar men har du något mer tips, har sju dagar som vi inte riktigt bestämt ännu, bra hotell? strand vi bara inte får missa? annat?
    Funderar på en trip till Gili-öarna, var där för ca 25 år sedan, då ett paradis men det känns lite för exploaterat och förstört där nu.

    Ja, så har du något mer tips så tar jag tacksamt emot det.

    Är säker på att ni fick en trevlig mässdag!
    Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ha en trevlig dag på hem å trädgårdsmässan! Vilka mysiga fällar! Ha det gott! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Såå fina fällar och de små sittfällarna skulle allt passa bra på mina fotpallar... Oj vilken lång önskelista jag har, tänk om man kunde köpa allt man önskar sig ;).
    Ha nu en mysig dag på mässan, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Va härligt med dom fina fällarna. Jag har lite pippi på såna just nu, som Du kanske har sett på mina bilder :o)
    Jaså, Du sticker dit idag Du! Jag tror att det blir i morgon för min del. Hoppas Du hade trevligt och kanske gjorde Du några fynd där oxå.
    Ha en skön helg nu!
    KRAM Åsa.

    SvaraRadera
  6. Det är jättefina skinn. Ha så roligt på mässan,
    och du kommer känna igen bloggare, man anar
    instinktivt vilka dom är.
    Trevlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Fina fällar som du har tagit hem.
    Jag önskar dig en skön Söndag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Så fina fällar - blir jättesugen på att förnya våra, men jag kör väl vidare med de gamla ett tag.
    Har kollat på din hemsida också och du har så mycket fint.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  9. Härliga fällar! Renfällen är otroligt fin för jag tycker om den melerade färgen. Hoppas ditt besök på mässan var trevligt.

    Önskar dig en skön fredag och en trevlig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. Tittar bara in och önskar trevlig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. hej igen, vet du vad jag slängde när jag röjde?...hum....ingenting...hihi...men det blev snyggt invikt iaf...ler...kramis semlan

    SvaraRadera
  12. Idag skulle dina fina fårfällar värma fint här, för det blåser kallt så in i baljan.
    Ha en fin vecka du också!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jo det gick så bra. Försäkringen täckte det, så nu står här en ny.
    Är Du ute på vift eller....?
    Idag håller vi i oss, det blåser ju stormvindar.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  14. Särskilt nu på våren är det viktigt att ha fårskinn under rumpan! Men jag har flera skinn på olika ställen så jag aldrig ska vara utan.
    Ha det riktigt fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  15. Så skönt att ha en fäll att värma rumpan på en kylig vårdag i solen.
    Ha det så bra!
    Kram 3 Tanter.

    SvaraRadera